måndag 5 maj 2014

Vi stannar kvar...

I Stockholm alltså, mamma å jag !:) bestämde oss för att köra all in och slippa stressa med tåg och dylikt ! Bokade rum på Freys hotell och har redan fått mycket respons av vänner som bott där att det är kanon ! Gud så mysigt det ska bli att umgås bara jag och mamsen. Äta gott, dricka gott, shopping och musikal ! Längtar !!!!!!;)

Idag är T ledig, så skönt ! Har längtat ihjäl mig efter honom så skönt att ha honom hemma igen !

Har varit och bytt ett par byxor på hm nyss och hittade även lite fint till Vidar. Ska även börja köpa lite presenter till honom i vecka då min lilla pojke faktiskt blir ett år på måndag ! Blir kalas på söndag :)

Var även in på citygross och handlade, blir första grillningen för oss på terassen ! Gott gott gott ;)

Nu blir det slapp medans Vidar sover, har krupit under täcket i soffan då jag är så sjukt fryssen !

Hörs sen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar