måndag 26 maj 2014

Träning & förskole besök !

Hej svejs !

Burr så kallt det blev helt plötsligt... Från ca 30 grader till 15, hmm detta land alltså !

Imorse var jag till gymet och körde skiten ur mig ! Så jäkla pepp på att komma tillbaka till topp formen igen !:) bara känslan av att ha bestämt sig gjorde att jag tappade fem kilo och byggde muskler hehe ! ;)

Efter lunch var jag upp till Gränby centrum för lite egentid och shopping ! Hittade lite smått och gott som jag visar ikväll !!!:)

Nu på eftermiddagen har vi även varit på barnens nya förskola här i slavsta. Hade lite intruduktions möte inför hösten. Förskolan var jätte stor och fin, tror barnen kommer att trivas utmärkt !:) Livia tig för sig på en gång och i bilen hem sa hon att hon längtar tills hon börjar där, det är ju ett bra betyg !:)

Ska strax börja med maten, vet bara inte vad än !!!?

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar