lördag 31 maj 2014

Regn, kalas & outfit

Hej på er !

Sitter hemma hos mamma och pappa å tittar på regnet som vräker ner utanför... Är här för att mata Leo !

Snart ska vi iväg på kalas på leoslekland, det är livias bästis som fyller fem år !:) lämnar av henne och sen åker jag och Vidar å äter lunch på Vero och handlar lite på city gross. Det är ju för fasen naturgodis dag hehe ! Den dagen är helig och det jag ser fram emot hela veckan !!!;)

Igår ringde Anna och frågade om hon inte kunde komma över på kvällen ! Å det säger ju vi inte nej till uttråkade som vi var !;) blev ett glas sangria och massa mys i soffan. Älskar våra spontan kvällar !:)

Ikväll blir det kanske en sväng till några grannar som visserligen inte jag känner men Frida min kompis känner dom å ska dit på lite fest ! Dom har barn som går på slavsta förskola så blur bra för Livia och Vidar att träffa lite potentiella kompisar !:) å vem är jag att säga nej till lite sällskap och kanske ett glas vin eller två !;)

Igår hittade jag en jätte fin jeanskjol på Gina, inte den jag provade i förrgår men denna var faktiskt finare !:) slog till på den och ett vitt linne !

Idag blev det en gammal trasa från hm !;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar