lördag 3 maj 2014

Lördagsmys med kidzen !

Hej på er !

Hoppas ni har en härlig lördag !?

Imorse vaknade min sömntute son inte förrän kvart över tio !!!!:)
Så blev en sovmorgon för mig å livis och en lugn frukost innan yrvädret vaknade.

Tog med mig kidzen ner på stan för lunch på Forno ! Inte bryta traditionerna bara för att pappan i huset är borta ! Behövde knappt säga vad jag skulle ha, tjejen som jobbar där frågade om jag skulle ha ett glas vin och lax pastan haha ! Är man vane människa så är man !;)

Sjukt gott som vanligt !:)

Nu sover Vidar och livis å jag tittar på en varsin padda hihi ! Jag tittar på homeland, så jäkla spännande ! Kan knappt sluta titta !:)

Får se vad kvällen bjuder på, kanske åker och hälsar på någon !

Hörs sen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar