torsdag 15 maj 2014

Äntligen !!!

Fy fasen så skönt att ungarna är i säng... Jag är verkligen inte i fas med kroppen just nu ! Trött, orkeslös, ingen aptit och ont i huvet !:( tålamodet är på topp, NOT !!!

Ska pallra mig upp och träna på gymmet imorgon och hoppas på att det släpper och jag får lite mer energi !

På eftermiddagen åkte vi till Ikea för inhandlandet av krukor och växter till terassen. Hittade jätte fina som jag hoppas jag inte dödar på två sekunder !;) över 1000 spänn gick det på, så jävla tråkig utgift men behövlig om vi ska få nån mysfaktor där ute !:)

Har även badat Vidar som älskar att bada nu för tiden. Minns när han var några månader gammal och skrek som en stucken gris bara man närmade sig badkaret ! Han fick även en snygg frilla av sin snälla mamma !;) så jäkla söt !!!

Nä nu dags att släcka och hoppas på en bra natt med mycket sömn ;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar