torsdag 29 maj 2014

Dålig natt & lunch på stan !

Hej fina !

Vet inte vad det var med lilla V inatt men han bara skrek och skrek å ville inte alls sova !? Började med att han vakna vid halv tolv tiden och grinade, gick in och gav nappen och försökte söva om honom. Men det gick ju sådär, han blev ännu mer hysterisk ! Halv två var vi helt slut allihopa och T som skulle upp vid fem för att köra till Falun var inte så happy !!!

Till slut provade vi allt... Välling, alvedon, ( kunde ju vara sprutorna som spökade ) tog upp o h vaggade å till slut så somnade han !!! Men jag hade jätte svårt att somna efter allt spring så det tog säkert nån timme till innan jag kunde somna om... Suck för dåliga nätter !:(

Idag har jag tagit med mig barnen ner på stan för lunch. Blev en jätte god räksallad på Forno ! Tjejen i kassan undrade om jag inte skulle ha vin som vanligt haha men nä nån måtta får det ju vara ! Är ju vägning imorgon så jag spar mig till helgen !;)

Letade efter en jeans kjol också, modell kort och sliten ! Hittade en på Gina men den kändes lite stor och då var det ändå 34 på den !? Men hittar jag ingen annan så köper jag den och torktumlar !:)

Nu sover V och jag å L slappar i soffan... Blir hemmagjord viktväktar pizza ikväll och mys med mannen som behagar att dra till Malta imorgon med jobbet ! "Teambuilding" som det så fint heter hehe ! Inte alls bitter... 😩

Dagens outfit... Byxor från zara och tunika hm !:)

Kram A





3 kommentarer:

  1. Tunika lindex menar jag såklart 😋

    SvaraRadera
  2. Hur många points är salladen?
    Äter du dressing, bröd och smör till?

    SvaraRadera
  3. Jag räknade den till ca 8 points ! Det som hade pointsvärde var räkorna, Keson ( istället för sås ) , fetaost & 1 ägg !:)
    Tar aldrig bröd och som sagt alltid keso istället för sås !

    SvaraRadera