onsdag 28 maj 2014

Leos & sprutor !

Hej på er !

Imorse var det gym dax igen, kände mig riktigt pigg och körde hårt på crosstrainern ! Sen blev det mage, axlar och bröst. Skönt att vara på g igen och jag känner hur mycket bättre jag känner mig när jag är nyttig och tränar kontinuerligt !!!:)

Efter lunch som för övrigt blev en baguette macka drog vi till Leos lekland med Vidar ! Behövde hålla honom sysselsatt då vi hade tid för ettårs kontroll och sprutor vid halv två ( hans sovtid ). Han röjde loss ordentligt i "bebis" lekhagen och han är så duktig, nu tar han ca 10 steg och reser sig upp direkt efter att han ramlat för att testa igen ! Vi kommer garanterat att få springa efter honom i Spanien i sommar !;)

Sprutorna gick iaf bra ! Klart han blev ledsen men det gick som tur var över fort och sen var han glad igen ! Nu ligger han och sussar sött så får vi hoppas att han inte får några biverkningar !:)

Imorgon är det röd dag så det blir lång helg för livis då hon även får vara hemma på måndag då T är på Malta med jobbet ! Så fuskit jag vill också ha sol, bad och alkohol barnfritt i 3 dagar !!!!!;)

Bjuder på en dagens outfit, nya byxor från Mq och linne från hm !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar