fredag 23 maj 2014

Sommartider hej hej sommartider !!!

Hej på er !

Vilken underbar dag, kan det inte bara alltid vara sånt här väder !!!:)

Började dagen med en tur till Vasaparken, där lekte vi i lekparken och satt på filten och solade lite. Sen gick vi till luthagens kök och bar för lite lunch, blev en grekisk sallad för mig.

Var hemma till ett då Vidar skulle sova sin middag och T åkte till jobbet !
Satt och njöt på terassen och lät solens strålar skölja över mig, detta är livet på en pinne !:)

Efter Vidar vaknat tog jag barnen och åkte ut till mamma å pappa för lite grillning ! Livia blev som vanligt kvar så jag och Vidar åkte hem själva vid sju tiden. Imorgon blir det upp tidigt för att skjutsa dom till arlanda då dom drar till Florida... Inte alls bitter ! Inte ALLS !!!!!!!!....;)

Nu har vi parkerat i soffan för movie time men som vanligt slutar det väl att vi inte kommer överens och sitter med varsin padda haha !

Imorgon blir det power walk eller en jogg tur, sen en tripp till ngt bad tror jag !:)

Ha en trevlig helg vänner !

Kram A








1 kommentar:

  1. Finaste BFF! ❤️ älskar klänningen!! 😘😘

    SvaraRadera