torsdag 15 maj 2014

Lunch på stan med mina änglar !

Hej på er !!!

Har just lagt Vidar för sin eftermiddags lur så nu är det sitta i soffan och inte göra ett skit dags !;)

Tog med mig ungarna och skjutsade T ner på stan till tatueraren. Passade då på att äta lunch på stan med mina änglar !:)

Livis fick ny jacka av T igår när dom var på stan. Så den fick invigas idag ! Var en jätte fin barbour jacka, vi har kollat på den förrut men då den kostar 1700 kr så har det känts lite väl mycket pengar för något som hon kanske växt ut till nästa år ! Men nu var den på halva priset så då slog T till och skämde bort sin lilla prinsessa !!! :)

Funderar på en powerwalk ikväll då springa inte känts som ett alternativ efter gårdagen ! Lungorna kommer väl explodera om jag ens försöker springa hehe !

Nä nu ska jag ta en sittande power nap !;)

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar