fredag 9 maj 2014

Börja inte så bra...

Men nu har det ordnat upp sig !;)

Nej men skämt å sido ! Har haft huvudvärken från helvetet idag ! Började när vi var och storhandlar imorse. Har väldigt sällan huvudvärk så jag blev verkligen helt sänkt ! Tog två alvedon när jag kom hem sen däckade jag i sängen i en timme !

Skönt att det gick över då jag inte vill bli sjuk tills imorgon ! Stockholm baby !:) jag och mamma är taggade till tusen, fy fasen så kul det ska bli !:)
Synd på vädret bara... Men det är ju Sverige så vad kan man förvänta sig !!!

Ikväll sover livis hos mormor och morfar då hon tyckte vi var sjukt tråkiga här hemma haha ! Jag och älskling har käkat Skagen mackor druckit vitt vin och kollat på lets dance ! Vidar somnade ganska tidigt då han bara sovit en gång idag. Men innan han kröp till kojs badade han och jag duschade samtidigt, mys pys !:)

Nä dags att krypa under täcket och ladda batterierna inför morgondagen !

God natt vänner !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar