onsdag 7 maj 2014

Mitt i veckan...

Hej på er !

Har äntligen hoppat i säng efter en busy dag !

Började dagen med att åka och köpa lounge möbler till terassen. Hittade super fina och billiga på ö&B. Blev jätte mysigt, nu vill vi bara ha varma och mysiga sommar kvällar !

På kvällen kom mamma över och jag gjorde min goda zucchini pasta med lax och räk röra å bjöd på. Efter vi käkat så stannade mamma kvar hemma med barnen så vi kunde åka och träna. Körde på My training då T också ville prov träna där.

Körde 20 min på crosstrainern, sprang på löpbandet i en kvart och sen lite blandad styrka på det. Är helt slut i kroppen nu så imorgon blir det vila och sen påt igen på fredag !:)

Imorgon tänkte jag åka och införskaffa lite krukor, träd etc till terassen. Vill få det fint tills vidars kalas på söndag ! Tänk att min älskling snart är 1 år :) vart tar tiden vägen !?

Nu ska jag mysa med min man och sen sova, är sjukt trött !

God natt !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar