onsdag 14 maj 2014

Leo och lunch ute !

Hej på er !

Mysko väder idag... Typiskt ont i huvudet väder ! Men imorgon vänder det äntligen ! I helgen blir det vin, sol och stan !:) älskar sommaren !!!

Idag har livis varit hemma från dagis. Vet inte om hon är förkyld eller om det är pollen som gör att hon nyser och snorar !? Men lika bra att hålla henne hemma så det inte blir värre till helgen !

Var till Vero och käkade lunch idag då vi ändå behövde handla lite. Blev deras rödspätta med morötter ! Kocken ser alltid helt förfärad ut när jag säger att jag inte vill någon potatis och jätte lite sås haha !

Idag kör jag på min Leo byxor från lindex, super sköna !

Nu laddar jag för besök av svärmor sen är det middag hos Anna !:) 2 flarror vin hade hon köpt så blir till att ta stödhjulen på cykeln hehe !;)

Hörs sen !

Kram A




2 kommentarer:

  1. Blir superinspirerad av din blogg! Jag har själv precis börjat med viktväktarna, och ska bara ner några kilon mest för att komma till min trivselvikt, så blir inspirerad av en som har lite liknande målvikt och historia som en själv! Skulle inte du kunna göra ett inlägg på dina favomåltider du äter och pp på dem såklart. Ger gärna också tips om du vill! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack kära du ! Så roligt att jag kan inspirera någon till ett sundare liv ( även om jag inte ALLTID lever som jag lär hehe :) ) försöker lägga ut recept med jämna mellanrum men just nu känns det som jag mest äter samma hela tiden ! Lycka till med din viktnedgång !:)

    SvaraRadera