tisdag 13 maj 2014

Gymdag och besök !

Hej svejs !

Imorse var det gymdag och fy fasen så segt det var ! Helt slut på crosstrainern efter 10 min, trodde jag skulle dö efter 30 haha ! Måste varit att jag sprang igår kväll och fortfarande var trött efter det !?

Var även en sväng till solarieöarna hehe ! Man blir ju inte brun i Sverige ute direkt !:( men nu såg det ut som om det skulle bli kanon väder till helgen, längtar !!!:)

Idag får vi besök av min farmor. Hon ville fira Vidar och se vår nya lya ! Får plocka fram fika rester från helgen ;)

Vet inte vad det är med mig... Jag är bara inte hungrig eller sugen på något ! Inte ens frukt !!!!:) då är det illa hihi ! Försöker äta lätta saker som soppa, sallad och gröt iaf så får vi hoppas hungern kommer tillbaka !

Imorgon är jag bjuden på middag hos bästis !:) Anna lagar maten så fixar jag vinet, fair !:) så mysigt att bara sitta och tjattra en kväll. Var längesen nu ! Cyklar till hennes jobb och hämtar henne och sen hem till Anna ! Skönt att det är nära å att man kan ta cykeln !:)

Hörs sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar