lördag 31 maj 2014

Konstigt väder & hemmakväll !

Men hallå vad är det me vädret !? Regn sol sol regn jag blir galen !!! Men imorgon ska det bli kanon väder så blir en tripp till mor å far för att mysa på deras altan :)

Hittade en jätte fin kjol på lindex idag. Har kommit i ett stimm igen där jag hittar något jag bara MÅSTE ha hehe ! Denna är iaf jätte skön och bli härlig varma sommar dagar !;)

Nu sitter jag å livis i soffan och myser. Jag äter middag, ost & kex ! Mums :) Vidar är lagd för kvällen så hoppas han sover bra inatt !:) det tär verkligen på en att vara ensam med barnen och rodda allt dygnet runt... Eloge till alla ensamstående att ni klarar det ! Men man måste ju så därför lägger man väl i en extra växel !

Blev ändrade planer för kvällen så nu är vi gemma och myser hela långa kvällen ! Vin å annat gott så är man hemma sen ;)

Ha en fin lördagskväll !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar