tisdag 1 september 2015

Trött...

Hej vänner !

Hoppas ni mår bra !?

Själv är jag såå trött. Kändes som att allt bara kom över mig och tog musten ur varenda cell i kroppen !

Var till gymet imorse och jag trodde jag skulle tuppa av. Ingen kondis, ingen energi och noll motivation !:( hoppas det känns bättre imorgon !

På lunchen åkte jag över en sväng till Anna & Melle. Fick lite lunch och mys med min gudson !:) jobbar så galet mycket nu i september så får ta varje lucka man får till vänner och träning.

Innan jag hämtade barnen i skola och på dagis så åkte jag en sväng till Gränby centrum. Hittade ett par utsvängda svarta jeans, måste ju anamma 70- tals modet i höst !;) hittade även en snygg klänning på hm.

Idag har vädret gått till att bli höst på två röda ! Skönt tycker jag iofs... Älskar hösten när det blir klar luft och man kan tända lite ljus och dricka en kopp te uppkrupen i soffan på kvällen !:) är glad att vi har fyra årstider !!! Tröttnar så fort haha ;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar