tisdag 8 september 2015

Deppig...

Godmorgon vänner !

Inget positivt första ord att vakna till men det är verkligheten just nu !

Ungarna är sjuka i omgångar hela tiden, T jobbar dygnet runt och jag försöker balansera mitt jobb där jag också för tillfället har massa linetraining med att behöva vabba stup i ett. Jag blir galen snart, vill bara blunda och vakna när den här månaden är över !

Det som håller mig uppe just nu är vetskapen om vissa trevligheter som väntar i helgen !:)

Jag fyller år på lördag och detta ska firas med maken på fredag och med mina girls på lördag ! Längtar så sjukt mycket efter att bara få njuta, dricka vin och skratta med dom jag älskar mest ❤️

Nu är det dags att väcka sonen så vi hörs mer sen ! Hoppas ni får en fin höstdag vänner !:)

Bjuder på två bilder från gårdagens flygning !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar