fredag 18 september 2015

TGIF

Hej på er !

Hoppas ni mår fint och har en härlig helg framför er !:)

Jag tycker det är lite mysigt när det är storm ute så att man kan mysa ner sig under filten i soffan med ett glas rött och tända ljus. Ikväll har T klubbkväll i Vallentuna så det blir fredagsmys för mig och barnen ❤️

Idag har jag haft telefontid med min läkare. Hon tyckte jag skulle höra av mig efter helgen om locket för örat inte släpper. Man ska ju inte flyga med öronproblem så hon vill se på det igen ifall jag behöver en till kur av penicillinet, suck !

Var på lunch med Anna och Melle på forno idag. Super mysigt men man märker verkligen när jag är i stimmiga miljöer hur påverkat mitt öra är. Hör ingenting av vad folk säger till mig utan det blir som ett enda brus i skallen !:(

Var till bolandcity idag och köpte ett par vita sneakers, har velat ha ett par som matchar min nya kappa. Blir snyggt med lite nerklätt på fossingarna när kappan är lite mer uppklätt. Hade även 20% på dinsko så blev bara 319 kr !:)

Snart ska jag hämta mina kära barn i skola och dagis men först ska jag slänga mig i soffan med klick och lite gottis ;) det är ju ändå fredag hihi !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar