söndag 20 september 2015

Biomys & sockerberoende.

Hej vänner !

Vilken härlig höst söndag vi haft !:) klar luft men enda varmt nog att gå utan jacka, älskar denna årstid !

Igår var vi på bio, mission impossible 5. Den var faktiskt jätte bra och det kändes som att filmen var en halvtimme då man satt som fastklistrad hela filmen ! Bra butik av mig som inte är något action fan direkt.

När vi kom hem vid nio tiden så gick vi upp och bytte om till mys kläder och sen så tog vi en promenad runt området. Riktigt mysigt och något man får passa på att göra när man är barnfri !

Var så sjukligt mätt igår ! Vin, pizza och godis... Behöver jag säga mer !;) rullade typ hem från bion, därför var det extra skönt att röra på sig innan vi skulle sova.

Blir galen på mitt sockerberoende ! Jag håller mig till helgerna med godis men som den här helgen när det blev både fredag och lördag är det som att mitt beroende tar över och jag är så sugen på söndagen också att jag inte kan tänka på något annat ! Har alltså redan varit och nallat från gårdagens skål... Extra svag nu också när jag varit sjuk länge plus att jag har tjej veckan cooming up !;)

Idag har vi varit i parken och sen käkat lunch med mamma och pappa på Gränby. Livis har haft sin balett också som hon var på med mormor på dan.

Snart kommer T hem och då blir det en fika på bolandcity och sen ska vi handla inför tacokvällen här hemma. Mys söndag med familjen ❤️

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar