onsdag 16 september 2015

Ännu en dag...

Hej vänner !

Nu börjar jag få klaustrofobi i mitt eget huvud !!! Har inte så ont längre men locket vill aldrig ge med sig och jag har ett brus i huvudet som gör att jag håller på att bli galen, gah !!!

Kan inte ens förstå hur det känns för människor med tinnitus... Man måste ju få psykbryt på att det aldrig är helt tyst i skallen ??

Imorse hade jag även lite ont i halsen och igår nös jag massor så skulle inte förvåna mig om en förkylning är på g också. Men WTF bring it on det som inte dödar det härdar eller vad man nu ska trösta sig med !;)

Hoppas jag är piggare till helgen för på lördag ska kidzen sova hos mina föräldrar. Jag och T tänkte oss bio, god mat och massor av godis ! Men framförallt en barnfri kväll och sovmorgon !:)

Mina kära barn går mig lite på nerverna just nu... Extra mycket då jag själv har noll energi såklart men livia är inne i nån slags för tweeine period då hon är sjukt störig och överdramatiserar allt. Vidar är trotsig och så fort han inte får sin vilja igenom så slåss han eller skriker rätt ut. Gärna bråkar dom med varandra också. Så fort vi kliver innanför dörren i princip så börjar dom... Suck alltså !

Har just fått i mig lite lunch. Idag blev det en röra på keso, tacosås, grönsaker, skinka och ananas. Lägg i ett tortilla bröd och vips så har man världens enklaste lunch ! Endast 8 points.

Bjuder även på en höst outfit som jag gillar ! Ha dock överseende med mitt trötta och glåmiga ansikte ;)

Dags att fortsätta på min bok, enda positiva i sjukdomseländet är att jag hinner läsa !;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar