måndag 21 september 2015

Återbesök och Ikea.

Hej svejs !

Har just fått i mig lite lunch, kesoplättar med bär och lågkalori sylt fick det bli. Super gott och enkelt !

Jag ska snart iväg till vårdcentralen igen och kolla mitt öra. Ska bli skönt att veta om det behövs mer penicillin eller om det bara finns vätska kvar och är orsaken till mitt lock !

På onsdag ska jag på kurs på Braathens Training, måste ta igen den dagen jag missade sist då jag blev magsjuk mitt i allt. Annars får jag inte flyga, det är krav på oss att göra denna kurs en gång per år för att hålla våra certifierat giltiga. Får se om det blir något flygande alls denna vecka, beror som sagt på örat !

Var en sväng till Ikea på dan, behövde köpa en ny matstol till Vidar då hans gamla håller på att falla ihop. Blev en svart enkel hög pinnstol som passar bra in i vår stil. Hoppas han gillar den !;)

Nä dags att sätta fart mot doktorn !

Hörs sen ❤️

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar