tisdag 29 september 2015

Shopping & pillerknaprare.

hej vänner !

Sitter med en kaffe på Gränby centrum och väntar på min tid hos frissan. Ska dock inte fixa håret utan det är mina ögonbryn som ska få sig en omgång !:)

Jag har väldigt ljusa bryn och idag får jag fylla i dom med penna samt att jag aldrig plockar dom. Dels pga lathet då dom är så ljusa med också för att jag tycker det gör så förbaskat ont ! Men jag vet att snygga bryn kan lyfta hela utseendet så nu jäklar ska dom bli snygga.;)

Har även hunnit med en lunch med maken och lite shopping. Lyx att vara sjukskriven ;)
Nä men allvarligt visst att det är härligt att kunna spendera dagarna hur man vill under sjukskrivningen men nu har jag just varit och hämtat ut ytterligare två recept för min öroninflammation som aldrig går över. Pratade med en flygläkare igår som tyckte jag skulle tests lite avsvällande grejer med kortison i. Hoppas det funkar, trött på att vara döv !

Snart dags att hämta kidzen men först lite egentid på salong !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar