onsdag 9 september 2015

Shopping makes me happy !

Så sant som det är sagt !;)

Har haft en helt ok dag ändå trots mitt lilla depp inlägg imorse !

Jag hann med att träna imorse och även fast det var motigt till en början så känns det ju så jäkla bra efteråt. Jag känner mig dock fortfarande seg och trött i kroppen så jag funderar nästan på om jag brist på något !? Ska nog börja med mina vitaminer igen, kan ju inte skada !

Lite shopping som sagt piggar ju även upp den mest deppiga personen. Har klickat hem två godbitar från hm's hemsida och sen hittade jag även en super fin jumpsuit i tunt lite genomskinligt material även den från hm fast butik !

Ska nog ha den på lördag när jag och tjejerna ska ut å äta middag ! Bokade bord idag då det är kulturnatten här i Uppsala ! Kan ju vara rätt mycket folk ute fast nog mest i Slottsbacken kanske ! Åh dessa tonårs minnen som ploppar upp i huvet haha !;)

Imorgon är det jobb igen och utcheck av min elev jag haft nu några flygningar ! Kommer sakna att jobba ombord med henne, eller rättare sagt jag kommer sakna att dricka kaffe och observera henne så att hon jobbar rätt hehe !;)

Skämt och sido det är såå roligt att vara instruktör och få lära ut den kunskap man samlat på sig under åren. Sen är ju alla tjejer som börjar hos oss redan super duktiga så det går rätt fort innan dom blir självständiga !

Som sagt dags att nanna kudde och ladda för en ny dag !

Kram A ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar