söndag 13 september 2015

Akuten...

Japp nyss hemkommen därifrån ! Misstänkt öroninflammation som gör så jävulskt ont !:( det enda jag kan göra nu tyvärr är att sitta upp hela natten trycka i mig smärtlindring och invänta morgondagen så att jag kan åka till vårdcentralen. Förstår inte varför dom inte kunde kolla detta ordentligt på akuten på en gång ? Man var väl inte högprio direkt...

Hur som helst blir det ju ingen flygning för mig imorgon nu och jag är så sjukt less på allt vabbande plus egna åkommor nu så att jag bara skulle vilja spy !!! Kan vi inte bara få vara friska någon jäkla gång !?

Aja för att inte helt deppa ihop ska jag visa bilder från min födelsedag som spenderades med min bff ❤️

Hon kom hit vid tre och då drack vi lite rosa bubbel och gjorde oss iordning. Sen åkte vi ner till stationen för ett glas vin i solen/regnet hel mysko väder var det !
Sen hade vi bokat bord på forno och tur var väl det, fullsmockad eftersom det var kulturnatten i Uppsala !

Vi åt gott, pratade och skrattade och jag fick ett nytt mobil skal från Malene Birger av världens bästa vän !:) en helt fantastisk kväll och som sagt helgen har varit den bästa på länge !!!:)

Ska leva på minnena nu och försöka genomlida natten...

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar