fredag 11 september 2015

Ord kan inte beskriva...

Vilken lycka jag känner just nu !!!

Vad har jag gjort för att förtjäna en så underbar och fin man !?

Han har planerat hela den här dagen in i minsta detalj och jag känner mig som en prinsessa ❤️

Efter vi lämnat barnen hos farmor åkte vi taxi ner på stan. Vi skulle bowla tillsammans och spela minigolf. Efter det var klart ( vem som vann ska vi inte gå in på hehe ) så gick vi vidare mot vår favorit restaurang FornoRomano. Åh som dom hade fixat T och restaurangchefen Yuri ! Ros på bordet, kyld skumpa och världens bästa service !

Inte nog med den underbara kappa jag fick i present från zara så kom Yuri ut med en tallrik och under den låg en present som T smugglat dit ! Ett passfodral från Malene Birger som jag önskat mig. Jag som sliter så mycket på mitt i jobbet kände att det kan vara bra att skydda det med ett fodral. Sen att det kom från min favorit designer gjorde ju inget !;)

Som grädde på moset fick jag även ett present kort från FornoRomano ! Alltså vilken kundservice, man kände sig som en kunglighet !;)

Är så tacksam för allt och tar verkligen inget och ingen för givet ! Detta är mer än någon kan önska sig ! Älskar dig så otroligt mycket min kära make och jag hoppas att vi får ett långt och lyckligt liv tillsammans. Låt oss aldrig ta varandra för givet och fortsätter att överraska varandra ! ❤️

Godnatt från en lycklig fru !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar