onsdag 30 september 2015

Onsdags mys.

Hej på er !

Idag har det varit fullt upp. Tänk att man lyckas fylla dagarna till Max fast man inte har något speciellt planerat.

Började med en liten sovmorgon då jag hade jätte svårt att somna igår. Vet inte om det är biverkning på någon medicin jag äter men det bara kröp i kroppen !:(
Somnade kanske vid två tiden så var helt död vid åtta när klockan ringde. Ställde om klockan till nio men efter att ha ringt dagis och meddelat av vi skulle dyka upp vid tio istället så kunde jag ändå inte somna om... Men skönt att ta det chill på morgonen och duscha i lugn och ro innan jag väckte Vidar.

Efter jag lämnat V på dagis åkte jag för att hälsa på mormor & morfar en sväng. Långe sen vi sågs nu och det var härligt att få krama om dom och prata om allt mellan himmel och jord ❤️

Vid lunch så plockade jag upp Johanna (kusin) för lunch på luthagens. Dock riktig besviken på maten då kycklingen var alldeles torr och äcklig ! Tur att sällskapet var desto bättre !;)

Sen har jag tagit en runda på stan, dammsugit lgh ( måste ju göra något vettigt per dag ) ;) och hämtar mina kära barn i skola och på dagis !

Nu har vi ätit middag och jag ska snart slänga ner dom små i badet.

Hörs imorgon babes !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar