fredag 25 september 2015

Fredagsmys.

Hej på er vänner !

Hoppas ni har en mysig fredag so far !?

Själv har jag just hoppat ner i sängen och tänkte läsa några kapitel i min bok.

Idag har jag och maken varit på bankmöte, vi har ätit super god lunch på Meza och strosat på stan.
Köpte ett par super snygga jeans med slitningar från Gina tricot och sen en stickad tröja från Vero Moda. Man kan aldrig ha för mycket stickat till hösten !;)

Efter vi hämtat kidzen från dagis/skola så åkte vi och handlade fredagsmys och sen utfodrade småfolket på BK. Dom fick passa på att leka av sig lite också i deras super bra lekhörna.

Nu på kvällen har vi myst i soffan framför idol och ätit massor med godis. Lyxade även med lite prosecco !:)

Imorgon jobbar T på dan så jag och barnen får roa oss själva. Först ska jag ta en skön sovmorgon !!!:)

God natt !

Kram A ❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar