torsdag 17 september 2015

Sus & dus.

Godkväll vänner !

Ja just så känns det i huvudet fortfarande. Fattar inte när det ska släppa, blir galen av att vara halv döv och höra detta sus i örat hela tiden !

Men idag har jag varit och hälsat på min älskade kusse som blivit opererad för en inflammerad blindtarm, så hon vann nog kan man säga !;) vad är det med oss ? Ska vi förfalla så här tidigt hehe !? Hur ska det då se ut när vi är 40 !!!;)

Ikväll har vi haft myskväll här hemma. Första vecodagskvällen jag och T haft på evigheter ! Min stackars make jobbar just nu dygnet runt både på jobbet och hemifrån. Fattar inte hur han ska orka detta tempo !?
Hur som så gjorde vi lite hemmagjord vv pizza och drack lite bubbel till, because we are worth it !;)

Igår bokade jag och mamma alcazars krogshow i Stockholm ! Jag fick detta i födelsedagspresent av mami & papi så den 2 okt blir det dansa av, längtar !!!

Nu blir det idol i soffan och tidig kväll i sängen ❤️

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar