torsdag 24 september 2015

Lunch dejt.

Hej vänner !

Igår var jag på kurs hela dagen så sorry för noll uppdatering !;)

Var skönt att komma ifrån hemmet en stund och träffa lite vuxna. Känns som jag varit hemma i en evighet !

Kommer kännas konstigt att börja flyga igen, lite rädd att örat ska påverkas. Men alla har väl haft öroninflammation någon gång och ändå inte fått bestående men som vuxen !

Idag har jag varit till min kusin för lunch, vi skulle ha ätit på stan men hon fick hämta en sjuk dotter på dagis så var bara att planera om. Själv känner jag av halsen idag... Hoppas verkligen inte jag blir förkyld också !

Fick till en sån snygg frisyr med mitt löshår idag. Super enkelt att få till men blev riktigt fint !:)
Blir att köra på den och mitt nya linne imorgon när jag ska ha lunch dejt med min kära make. Vi ses inte så mycket just nu så det är efterlängtat ❤️

Hörs imorgon !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar