tisdag 15 september 2015

Sjukstuga var det här.

Hej på er !

Som jag misstänkte så var det en öroninflammation jag åkt på !:( har aldrig haft så ont i örat men nu har jag fått penicillin så hoppas på snabb verkan !

Just nu är smärtan bättre men har ett lock för örat som gör att jag är halvt döv och tror även det påverkat balanssinnet lite då jag känt mig yrslig idag.

Så nu är jag sjukskriven veckan ut och går sen på en ledighet på 5 dagar vilket är bra så att jag hinner tillfriskna ordentligt. Ingen bra idé att flyga med öron problem !

Idag har jag inte gjort så mycket, legat i sängen å slappat. Lyssnade på världens bästa podd av Tilde Fröling och Carin Da Silva ! Så sköna tjejer så idag gästades av en annan skön tjej Tilde de Paula !:)

Sen var jag till city gross å handlade, trodde jag skulle svimma av ansträngning och yrsel men hem kom jag och skönt med lite nyttig mat i kylen !

Till middag blev det köttfärssås och zucchini pasta, älskart ! :)

Ha en fortsatt fin kväll ! Själv ska jag snart ta min penicillin å hoppa i säng ❤️

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar