torsdag 1 oktober 2015

Illamående & helgskoj !

Godkväll vänner !

Har just kommit hem från päronen, åkte dit efter middagen för att krama pappa som åker till Tyskland imorgon och för att rasta ungarna såklart ;)

Har mått så himla konstigt idag... Lite illamående, tror det kan bero på medicinerna jag äter för öronen !? Är inte gravid iaf även om det känns som lika illamående jag hade med Vidar ! Men trust me i'm NOT pregnant !;)

Tänkte ta uppehåll med medicinerna imorgon eftersom jag och mamsen ska på Alcazar imorgon ! Har ju ätit klart penicillinet idag men ska äta betapred och rinexin tills på söndag. Men en dag mer eller mindre, inget verkar ju hjälpa iaf !:(

Ska iaf bli galet roligt med Alcazar imorgon och jag har bara hört gott om showen ! Mamma och jag ska ses för en lunch på stationen innan vi drar till Stockholm ❤️

Idag har jag ätit lunch med maken, strosat på Gränby centrum och mest tagit det lugnt pga illamåendet.

Nu blir det slapp i soffan och ladda inför morgondagen !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar