onsdag 21 oktober 2015

Lillördag.

Godmorgon vänner !

Ja då var halva veckan gjord och helgen är på ingång snart igen. Känns som tiden går fasligt fort just nu och när man tänker att det är jul om två månader så får man lite panik... Det har ju inte varit sommar än ju !!!;)
Men jag älskar iof julen så bring it on bara !!!

Har just lämnat lilleman på dagis så nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart. Kommer behövas många koppar idag då jag har sovit piss dåligt inatt. Min käre man pga förkylning har snarkat som en jäkla gris inatt och jag höll på att bli galen ! Kl. 4 imorse lackade jag ur ordentligt efter att ha legat halva natten och sparkat honom i ryggen så tog mitt täcke å min kudde och gick ut till soffan. Fick sova några timmar iaf ! Inatt är det han som åker ut om han fortsätter...:(

Idag har jag ingenting planerat, kanske går ut på en prommis. Ska vakna till liv först !;)

Bjuder på en bild på min nya favvo stickade tröja. Den är från hm och var på rean för endast 200 kr. Ett riktigt kap då den hade kostat typ 600 kr !

Ha en fin dag ❤️

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar