lördag 17 oktober 2015

Hypokondriker.

Hej vänner !

Hoppas ni har en härlig höstdag, vilket väder vi har !!!:)

Tyvärr fortsätter sjukkarusellen i casa Ridderström då mannen nu ligger däckad i feber... :(

Själv var jag feberfri igår så jag kunde gå på ett spännande möte som jag tyvärr inte kan avslöja mer om nu !;) hoppas på ett positivt besked i framtiden så jag berätta för er så småningom !

Som sagt kände mig hyfsad igår som medans barnen sov över hos mormor och morfar klädde jag och T på oss finkläderna och drog ner på stan för middag på Forno och ett glas vin på nya La parilla som öppnat i stan. Sjukt mycket folk ute men trevligt att vistas lite bland folk då man legat däckad i sängen hela veckan ! Blev snabbt trötta efter mat och vin så vi var hemma till idol igen. Skönt att sätta på sig mysbyxorna och krypa ner i soffan med godispåsen i högsta hugg !;)

Imorse vaknade som sagt T med feber och jag har så sjukt ont i käkarna, får knappt upp munnen och än mindre tugga ! Vet inte om det hör ihop med min sjukvecka men väldigt oskönt... Folk börjar väl tro att jag är hypokondriker snart med alla jäkla åkommor jag drar på mig !
Har nog aldrig varit så sjuk som denna höst !:(

Ikväll blir det ost & kex ( lätt tuggat ;) ) framför Så mycket bättre. Kul att det programmet börjar igen. Bra artister i år också !

Ha en fortsatt fin helg ❤️

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar