måndag 19 oktober 2015

Måndagsrutin.

hej på er !

Ja det börjar bli standard för mig nu, tid hos vårdcentralen på måndagar ! Borde skaffa klippkort snart...
Det var ju tänkt att jag skulle börja jobba på onsdag igen men då jag fortfarande känner av locket och ingen jätte förbättring så ville jag få en sista koll innan jag börjat flyga igen. Som jag trodde så är det fortfarande inte helt bra och läkaren tyckte inte jag skulle utsätta mig för flygplans buller och tryckskillnader ! Alltså sjukskriven två veckor till, suck !

Helgen har inte varit så angenäm heller. T har legat helt sänkt med hög feber och ont i halsen, detta har resulterat i att jag har haft barnen typ själv lör och sön. Pust alltså, dessa två små vet verkligen hur men kör skiten ur sin mamma. Bråkar dom inte så tjatar dom eller leker väldigt högljutt. Man blir verkligen helt slut när man måste aktivera dom helt själv, salut till alla ensamstående !

Men ny vecka och nya tag. Är sugen på att träna men sist jag gjorde det så låg jag ju däckad i tre dagar med feber så vet inte om jag vågar hehe ! Alltid förstått att det är farligt att träna ;)

Bjuder på lite kvällsinspo från Pinterest då ingen ska behöva se min eländiga nuna ); ❤️

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar