mÄndag 12 oktober 2015

I'm back đŸ’ȘđŸŒ

Hej svejs.

Sitter just nu i soffan med en kopp te och finncrisp med Àggvitor, mums ! Vi tittar pÄ million dollar listing och myser.:)

Äntligen bra i magen igen. Höll i sig lĂ„ngt in pĂ„ natten och jag var helt matt imorse... Men grym som man Ă€r sĂ„ svepte jag en celcius Ă„ drog till gymet imorse !
Har inte satt min fot dÀr pÄ typ fem veckor sÄ det var fasiken pÄ tiden !

Körde 15 min pÄ crossen, 10 min pw i uppförsbacke och löpning 5 min. BÀst att ta det lugnt nu i början sÄ jag inte kör slut pÄ mig pÄ en gÄng. Har tÀnkt trÀna fyra dagar denna vecka !

Har Àven stÀdat hÀr hemma. Vattnet var helt svart efter jag moppat, det sÀger rÀtt mycket om hur lÀnge sen det var jag moppade golvet !;)

Imorgon ska jag Ă€ta lunch med Kristin ! Ska bli sĂ„ kul :) har inte trĂ€ffat henne pĂ„ super lĂ€nge sĂ„ vi har massor att prata om ❤️

Min outfit idag.
Poncho ( Ica maxi );)
Jeans ( lager 157 )
Sneakers ( din sko )
VĂ€ska ( ÅhlĂ©ns )

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar