tisdag 13 oktober 2015

Ett steg fram två bak.

vad är det för fel på min kropp !? Ska den börja förfalla redan, jag är ju inte ens 30 !

Inatt vaknade jag med dunkande huvudvärk och frossa. Gick upp tog en Ipren och sen försökte jag somna om. Gick inte så jätte bra, låg mest och vred å vände på mig.

Imorse kändes det lite bättre så efter lämnat Vidar på dagis så åkte jag och storhandlade och sen åt lunch med Kristin. Började redan känna under lunchen att huvudvärken kom tillbaka och nu ligger jag här under täcket och svettas å fryser om vartannat, suck säger jag bara !

Är glad att jag hann luncha med min pingla iaf då det var evigheter sen vi sågs. Alltid lika mycket att prata om och vi hinner aldrig prata klart innan hon måste tillbaka till jobbet ! Aja ännu en anledning till att vi bör ses oftare ❤️

Har just lyssnat på nya poddavsnittet med dasilva och Fröling. Dom gästades idag av Ditte, en grym mamma och tjej som gått igenom mycket då en av hennes döttrar föddes med en CP skada. Så otroligt starkt, lyssna !!!

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar