onsdag 7 oktober 2015

Morgonstund...

hej svejs !

Något jag njuter av extra mycket just nu är mina lugna stressfria mornar. Jag går upp kl. 08.00 och förbereder min och Vidars frukost. Livia börjar tidigare så hon och T brukar åka när jag går upp.
Jag dricker alltid en smoothie gjord på 1 banan, 3 msk nötkvarg, frysta hallon & mango och 2 dl vatten ! Till det tar jag en näve sötmandlar. Håller mig mätt till lunch :)

Vidar äter macka och saftsoppa å tittar på Alfons, mysigt ❤️

Lämnar Vidar vid nio och sen åker jag hem, dricker kaffe och äter en frukt framför Nyhetsmorgon. Är det något jag kommer att sakna när jag är tillbaka på jobbet så är det mina mornar. Dagarna börjar bli ganska tråkiga nu, alla andra jobbar ju och har inte tid att hänga ! Lurar iväg maken på lunch nästan varje dag, det är då vi får hänga nu för tiden då T jobbar så mycket.

Imorgon ska jag dock ut på lite AW eller för min del AS ( after sickness ;)) jag och Johanna ska äta middag och dricka ett glas vin !:) längtar !!!!

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar