lördag 3 oktober 2015

Familjemys minus en...

Japp en saknas oss ikväll ! Livis sover hos mormor då dom ska på Livis dans imorgon. Så just nu sitter jag, T och lilla Vidar i soffan och myser.

Super mätt efter att ha ätit hemmagjord pizza. Men gott var det !:)

Idag har T varit iväg till Åkersberga en sväng på jobb. Jag och barnen tog en sväng ner till Stadsparken innan lunch. Jätte härligt väder och det var många barn i lekparken.
Efter lek och bus så mötte vi upp mamma för en lunch på forno. Åt min nya favorit linguinepasta med prucciotto och pinjenötter !

Sen har jag och Vidar varit i lekparken hemma och bara myst. Skönt att ha bara en unge att ägna sig åt ibland. Även om han är liten och inte förstår så tror jag även han behöver lite egentid med mamma/pappa i mellan åt ❤️

Nu blir det gottis i soffan och mys med maken !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar