söndag 11 oktober 2015

ONT...

Alltså fy vad ont jag har i magen !! Har ätit något som min mage inte klarar av, kan vara popcorn men även tacosen !? Min mage är jätte känslig och jag får lätt ont i magen av svårsmält mat. Värker i hela mellangärdet, brukar släppa efter nån timme eller två men innan det gör det vill jag bara skära av mig hela magen, gah !:(

Idag har vi iaf haft en helmysig familjedag ! Vi har skjutsat Livia till hennes dans och sen när hon var klar där så åkte vi ner på stan för lunch på forno.
Sen var det bio premiär för lilla V ❤️ Vi gick och såg Nicke nyfiken å i hela timmen satt han faktiskt stilla och tittade ! Eller så länge popcornen räckte !;) sen började det krypa lite i benen på honom så T tog med honom ut en stund medans jag och livis tittade klart.

Vi har även hunnit med en fika på Gränby centrum och en massa lek !
Men nu är det dags för en ny vecka och nya tag igen. Ska ge mig på mitt första träningspass på flera veckor imorgon ! Jag har verkligen noll energi just nu och blir helt slut av minsta lilla. Dags att ändra på det nu och bli mitt gamla pigga starka jag igen !

Nu ska jag vila mig och magen å hoppas det känns bättre snart för fy så ont jag har !:(

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar