torsdag 8 oktober 2015

Vardags glamour.

Godkväll vänner !

Ikväll har jag haft egentid med min kusin. Vi har druckit drinkar, ätit gott och rett ut alla världens problem haha ! Så härligt att få lite egentid med en av min absolut närmaste vänner ❤️

Drack en så sjukligt god drink på Plock ! Frozen rasberry mojito hette den och jag säger bara det, jummie in my tummie !;)

Sen åt vi en god plock tallrik och hamburgare på terassen. En helt perfekt kväll som avslutades i soffan med min babe och en påse godis...;) nu är jag stör mätt och ligger här i sängen som en uppstoppad flodhäst ! ;)

Idag har lilla V varit hemma med mig då han varit snorig å hostig hela veckan. Kände att han behövde en hemma dag med massor av mamma kärlek ❤️
Vi åt lunch med mormor, lekt i lekparken och kollat på Alfons. Min lilla kärlek som jag älskar dig och din syster mest i världen !!!

Imorgon är det fredag och äntligen helg igen. Finns inget så mysigt som helg när man harven underbar familj att vara med !:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar