onsdag 14 oktober 2015

skitläkare & inredning.

hej svejs.

Kom nyss från vårdcentralen då jag vaknade med feber, huvudvärk och en svälld halsmandel...
Är så trött på att känna mig utan energi och må dåligt !

Tyvärr så fick jag en urusel läkare där jag kände att jag behövde ifrågasätta typ allt han sa och jag kunde inte alls kommunicera med honom. Första gången jag känner så och då har jag ändå gått igenom några stycken nu !;(

Han kom iaf fram till att det är bakterier som "vandrat" ner från örat och att det är dom som ställer till det. Hmm känns ju som en jätte säker diagnos !
I gen halsfluss iaf, vad han sa !

Nu är det enda jag kan göra att vila bort det och hoppas på snar bättring ! Så frustrerande att aldrig bli riktigt bra och jag börjar bli sjukt uttråkad av att gå hemma å dra fötterna efter mig !

Det enda jag kan göra är att surfa på mobilen, så pass att jag faktiskt börjar få sms tumme !;)

Hittade iaf lite inrednings inspo från Pinterest !

Så här vill jag att vårt framtida hus ska vara inrett. Dock tycker jag att det är lite svårt då jag har två typer av stilar. Den ena är väldigt modernt med raka linjer, mycket vitt och ganska så minimalistisk. Den andra är lite mera lantligt, mörkt trä möter vitt ! Ett gammalt hus med fina trägolv, spröjs och stor veranda ! Bra att inte vara helt låst på en stil antar jag !? Jag kommer nog känna rätt fort när vi hittar huset med stort H !:)

Ha en fin dag nu vänner, själv ska jag ta två Ipren och gå å lägga mig !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar