tisdag 6 oktober 2015

Hemmafru.

Hej vänner !

Hoppas ni mår bra och njuter av denna underbara höst vi fått !:)

Helgen gick som vanligt i rasande fart och det är redan ny vecka och tisdag ! Gah snart är det ju jul om det ska gå så här fort !;)

Igår var jag till vårdcentralen, börjar bli standard på måndagar nu... Domen blev att det är på bättringsvägen men att läkningen kan ta några veckor. Var fortfarande svullen men detta är något som inte går att medicinera bort utan det får självläka. Jag blev sjukskriven i två veckor till då det inte är optimalt att flyga med ett svullet öra. Sen är jag ju halvt döv också i stimmiga miljöer och mitt jobb är ju all about stimmigt och bullrigt.

Börjar känna mig som en hemmafru. Gör inget annat än att städa, laga mat och shoppa ;) helt ok vardag ändå ! Den som njuter mest är nog T, han blir ordentligt bortskämd nu med att slippa allt markarbete här hemma. Men det är han värd så mycket som han jobbar ❤️

Idag har jag och T ätit lunch på stan. Blev en god räkmacka på uniqo ! Helt underbart väder idag, såg att det var höstmarknad på vaksala torg men jag hade för tunna kläder för att strosa där idag. Hoppas det är imorgon också, då blir det en cykeltur ner !

Snart dags att hämta barnen, hoppas ni får en fortsatt härlig dag !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar