måndag 26 oktober 2015

Höstlov.

hej på er !

Idag har jag och barnen haft en härlig dag hemma tillsammans. Dagis var stängt pga planeringsdag och då fick även livis vara hemma. Hon har höstlov denna vecka men har ändå valt att gå på fritids en stund varje dag.
Denna dam behöver leka av sig lite med kompisar varje dag för att inte bli totalt odräglig !;)

Men som sagt idag var vi hemma tillsammans och vilken härlig solig höstdag det har varit !
Vi har varit i Stadsparken och lekt i den stora lekparken som finns där. Sen tig vi en prommis genom staden och åt sen lunch på ett café. Ungarna åt pannkakor och jag åt nog den tristaste räkmackan genom tiderna ! Men men mätta blev vi iaf allihopa :)

Sen har vi även gjort årets pumpa lykta. Lika jobbigt och kladdigt som varje år haha. Kan man inte köpa färdiga !?;)

Ikväll ska vi på en husvisning. Känns spännande då detta är ett hus som jag verkligen gillar. Men ska inte ha för höga förhoppningar ! Vill inte bli besviken om vi inte har råd, det är på gränsen verkligen...
Återkommer om det blir något !:)

Helgen som varit har varit lugn och skön. Livis var i Orsa så vi hade bara lill vilden hemma ❤️
Dock har jag mått väldigt konstigt... Fattar inte vad det är med min kropp !?
Kan må jätte bra sen helt plötsligt blir jag yr, får svettningar och börjar må illa ?? Somnar på typ två sekunder om jag då lägger mig i sängen !
Så himla mysko ! Mina hobby läkare till familj tror allt från deprimerad, klimakteriet (T's diagnos haha), nått med örat att göra, gravid ( defenitivt not ;)) aja har inte känt något på två dagar nu så hoppas det är borta !

Snart dags att utfodra små monstrerna !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar