söndag 30 augusti 2015

Ny vecka, äntligen !

Hej på er vänner ❤️

Gud så skönt med vardag ! Finns inget man längtar så mycket till när alla är sjuka som en helt vanlig vecka med jobb, dagis/skola och träning !;)

Alla mår nu bra här hemma ( ta i trä ) och imorgon väntas första skoldagen för livia på över en vecka ! Hoppas hon inte missat allt för mycket och känner sig utanför. Men det ska nog gå bra !:)

Själv startade jag veckan redan idag med att köra Ålborg tur och retur. Körde linetraining med en tjej från Göteborg som jobbar för Malmö Aviation och nu ska ta sig an Saaben !:) kul att få lära ut det man lärt sig under alla dessa år ! Imorgon kör vi igen, tidig flight till Vilnius så blir hopp i säng tidigt ikväll !;)

På tisd & ons är jag ledig så då blir det träning, städ av vårt lortiga hem och rensning av garderob inför hösten. Behöver se över vad som behöver inhandlas inför höst/vinter !;) hard work but somebody got to do it ;)

Hörs senare !

Kram A


2 kommentarer:

  1. Hej! Tack för all inspo som vanligt! :) Ville bara fråga dig, jag har för mig att du berättat att du inte släppte vv under din andra graviditet, och undrar lite hur du la upp det? Jag är gravid och har börjar nu äntligen må lite bättre (i andra trimestern) och vill nu gärna fortsätta ha den sköna kollen man har med vv (fram till nu har jag ätit massor pga illamående så inget vv då inte :)) men jag vet inte riktigt hur man ska lägga upp det. Har 26 pp i vanliga fall. Ökade du mängden pp eller såg du till att äta massa frukt utöver dem? Eller hur tänkte du?

    SvaraRadera
  2. Hej svejs !
    Tack så mycket, det värmer !:)
    Jag hade samma problem, mådde skit i början och små åt väldigt mycket för att inte må illa !
    När jag började må bättre så försökte jag att äta enligt vv så gått det gick. La till extra frukt och något litet mellis ( typ smoothie etc ) sen unnade jag mig lite mer på helgen än vad jag gör nu när jag inte är gravid men det tycker jag man är värd !;) lycka till med både bebis & vv !
    Kram

    SvaraRadera