måndag 3 augusti 2015

Le parc och lekparkshäng.

Hej vänner !

Igår var vi med barnen till Vasa parken för lite lekparkshäng. Har snart gått igenom varenda park i Uppsala haha !;) efter lite lek blev vi hungriga och fick till luthagens kök och bar. Super mysig liten lokal restaurang med god och billig mat, rekommenderas !!!

Vi åkte även hem till min mormor och morfar för lite fika. Min mormor har äntligen blivit utskriven från sjukan ! Hon har fortfarande jobbigt med dubbelsidig lunginflammation men hon tyckte det var skönt att få komma hem och vara bland sina egna saker ❤️

På kvällen bjöd vi mina föräldrar på le parc, lite avslutningsmiddag på semestern för mina päron som började jobba idag. Det var dom värda efter all hjälp med barnen !:)

Idag har vi njutit av det underbara vädret hemma hos Johanna, Björn och Siv. Tjejerna har badat och vi solat !;) Vidar började på dagis idag igen men vi tar det lugnt första veckan med korta dagar. Vill "skola" in honom medans jag fortfarande är hemma ifall det är något. På söndag är min första jobbdag igen efter sem... Ångest deluxe !

Nu mys i soffan och ladda för ännu en baddag imorgon !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar