måndag 10 augusti 2015

Tandfen & kalas !

Godkväll fina !

Har just hoppat i säng efter en härlig sommar dag !:)

Igår var min första arbetsdag på fem veckor... Känns väl sådär måste jag säga ! Skönt med rutiner och så igen men surt att sommaren ska komma på riktigt nu när alla ska sitta inne på sina kontor och jag i en varm jäkla tub, grr !;)

Smygstartade iaf denna vecka med två lediga dagar direkt, vissa har det bättre än andra !;) sen flyger jag korta dagar å på eftermiddagen dessutom på ons/Tors. Så skönt !!!:)

Idag har vi inte gjort många knop jag och livis. Vi lämnade Vidar på dagis vid halv tio sen for vi till gymmet. Livis tittade på paddan och jag svettades !;) nu ska semester kilona bort !!! Känner mig som Heffaklumpen och inga kläder passar längre !:( är så pepp på gym och nyttig mat nu så det är bara att köra tufft nu i några veckor så är man på banan snart !;)

Idag har livis tappat sin första tand !:) vet inte hur länge hon har tjatat om lösa tänder och velat tappa sin första !;) gullunge ❤️

Efter middagen så drog vi ut till min moster och hennes man då matte fyllde år. Mysigt att träffa släkten och det är ett paradis för barnen med stor tomt och studsmatta, lekstuga, sandlåda mm. Ja min moster är lite galen och vill att Siv ska ha det bästa haha !

Vidar somnade på 2 sek när vi kom hem, trött efter dagis och lek. Livis somnade även hon utan tjafs för en gångs skull, hotade iofs med att tandfen inte kommer annars hehe !

Sov gott vänner !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar