lördag 8 augusti 2015

Dop dag ❤️

God kväll vänner !!!

Har nyss hoppat i säng, vi sover hos mina föräldrar inatt då vi har haft en mysig kväll med middag, bad i bubbelpoolen och prat på altanen. Super mysigt ❤️

Idag har vi haft dop för min älskade gudson Melvin ! Så fint arrangerat av Anna & Allan !:)
Är så stolt över att ha fått så stor roll i Melvins liv, är så glad för förtroendet ! Ska göra allt för att få en så bra relation som möjligt med mitt gudbarn !!!:)

Imorgon är det dags för jobb igen... Känns både roligt men självklart lite ångest också att komma tillbaka till verkligheten efter 5 veckors slapp !;)
Provade min kavaj igår, osäker på om jag kunde knäppa den efter allt rosé och gott denna sommar !!! Om man säger så här får låta bli att andas imorgon annars kanske råkar ofrivilligt skjuta en knapp från uniformen i någons öga haha !!!;)

Nä dags att slagga nu !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar