torsdag 20 augusti 2015

Solsting & shopping !

Hej vänner !

Har nu fått i säng en super varm och hängig son efter att han fått lite alvedon och massor med dricka ! Tror att han åkt på solsting... Barnen är ju inte vana med denna värme och gården på hans förskola ligger verkligen mitt i solen ! Jag hoppas dom är noga med att ge barnen vatten när det är så varmt !

Idag klarade livis av att vara på skolan själv. Jag passade då på att åka upp till Gränby centrum en stund och strosa ! Det var rätt molnigt på dan så passade på att göra sånt som man inte velat göra när det varit sånt fint väder !;)

Hittade en jätte fin jumpsuit på hm i en super härlig grön färg ! Sen köpte jag ett par gröna linne byxor på Lindex och en bikinitop på rean. Så svårt att få någon feeling för höst kläderna nu när sommaren kom så sent !

Efter skolan så drog livis å jag till bälingebadet ! Så bra där nu när skolan börjat igen och det är lugnt och skönt i poolerna ! Livis som inte känner sig så jätte trygg i vatten blir lätt orolig när det är mycket folk men nu kunde hon simma runt med puffarna för fullt !:)

Imorgon är tanken att jag och mannen ska ta en tripp till Öregrund. Lite klipp solning och någon god lunch i hamnen !:) det var jätte längesen jag var i Öregrund, synd att man liksom glömmer bort den pärlan !

Var en sväng till Anna nu på kvällen. Har inte pussat på henne å Melle sen dopet så även om det var en snabbvisit så var det härligt att få se dom !

Nu ska jag pyssla med livis ( tack så jävla mkt Anna ;) ) så hörs imorgon igen!

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar