onsdag 12 augusti 2015

Sol i sinnet ☀️

Hej på er !

Just krupit till kojs efter en jobb kväll. Flög bara Vasa tur och retur så det var snabbt avklarat !:)

Idag har jag och livis handlat ( som typ varje dag hehe ) solat ( jag ;)) och varit till lekparken. Märks att L behöver börja i skolan nu, hon är såå rastlös !!! Hon kan inte göra något själv heller, vill att man ska vara med på allt ! Suck, en annan vill ju bara ligga i en solstol och slappa !;)

Imorgon börjar jag också sent och ska bara flyga Åbo. Blir en dag med kidzen hos mamma och pappa. Dom har pool och en trädgård för barnen att springa på ! Vidar är också hemma imorgon då det är planeringsdag på dagis.

Idag gjorde jag köttfärssås till lunch och istället för pasta tog jag zucchini och morötter å rev ner. Zucchinin hällde jag ner i kokande vatten i typ 30 sek så blir det som pasta i konsistensen ! Super gott och nyttigt !;)

Nä dags att lägga ifrån mig mobben och pussa mannen god natt ❤️

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar