tisdag 11 augusti 2015

Skolstart.

Hej vänner !

Hoppas ni mår bra !?

Idag har varit en seg mellan dag... Ledig men sjukt tråkigt väder och en rastlös dotter !

Jag var till gymmet imorse och körde lite, var verkligen inte sugen imorse men gav mig fan på att ta mig dit och oj så skönt det känns efteråt !!;)

Efter lunch åkte jag och Livis till Gränby centrum. Tänkte att vi skulle fylla på livis garderob till skolstarten. Hittade en massa fint på hm och äntligen fick jag livis att köpa lite andra färger än rosa och inte bara massa rysch pysch !;) passade på att utnyttja mina rabatt kuponger men har fortfarande en del kvar. Hittade inget till mig själv men man har ju inte så stor inspiration till höstmode nu när sommaren helt plötsligt bestämde sig för att komma på besök ! Får vänta tills september och fylla på höst garderoben då istället !

Längtar så mycket tills zara öppnar också ! Ska bli kul med lite variation till hm och Lindex :)

Efter vi hämtar lilla V på dagis så har vi bara hängt här hemma. En riktig slapp kväll hemma i soffan. Barnen badade och sen gick Vidar och la sig vid halv åtta. Han är så trött nu på kvällarna efter en hel dag på förskolan !:)

Hörs imorgon babes !;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar