fredag 13 juni 2014

WTF is wrong with me ?!

Det är fredag alltså en hel helg att se fram emot, men är jag glad ?? Svar nej !

Vet inte vad det är med mig idag... Känner mig tjurig,trött,uttråkad och allmänt blaha !!! Vill bara krypa ner under täcket och sova i en vecka !

Så sjukt att man kan få sånna dippar trots att man har hur mycket som helst att se fram emot... T har typ semester ( han jobbar alltid iofs ) vi åker till Spanien om en vecka, det är sommar mm ändå känns livet som en lång pina ( just idag, jag är inte deppig om nån får för sig det hehe ) !

Tror att jag för att klara av allt med barnen och allt vardagsbestyr när T jobbar går in i något slags robot mode. Å nu när han är ledig mer så släpper jag på kontrollen och då kommer tröttheten som ett brev på posten !

Dom som tycker det är soft att vara föräldraledig förstår jag mig inte på, det är tusen gånger enklare och tillfredställande att jobba ! Det står jag för... Att vara med barnen 24/7 är så jäkla psykiskt påfrestande även om jag älskar dom mest i universum ! Nä jag kommer bli en bättre mamma, fru & människa när jag får börja jobba igen !!!:)

Ok dags att skärpa till mig och sluta gnälla, som sagt det är ju ändå fredag och imorgon gott folk så är det goffar dag !;)

Bjuder på en dagens outfit så länge ! Hörs sen för ett lite roligare & gladare inlägg !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar